2014. július 19., szombat

WOW !

Àmulatba ejtő volt a mai nap.
Megerősítettem magamban, hogy imàdom a napjaimat, mert mind csodàval van teli.
És, ez így is van. :)

A pozitív megerősítések működnek.
Minden gondolat, melyet elültetek az elmémben, beköltözik a tudatalattimba, jelet bocsàt ki az Univerzumba, és az àlmaim valóra vàlnak.
Remélem, a Tieid is.

Kapok- e hozzà segítséget? Igen.

Kapsz- e hozzà segítséget? Igen, ha elfogadod.

Én megtanultam befogadni az àldàst.
Sokan becsaptak, sok emberben csalódtam, de az elmúlt napokban extra megtapasztalàsokban volt részem. Egy kicsit fàjt, megmondom őszintén. De túl vagyok rajta és tudom, mit, miért teszek.
Dominàns gondolataim előre visznek.
Az én nagy elképzelésem formàt ölt.

Titkom, a hitem.

Maximàlisan hiszek magamban, az Univerzumban.
Tudom, minden, amit elképzelek megvalósul. Mert ez születési jogom.

Vilàgomban béke van, minden napom csodàval teli. -  Hiszek ebben. S ez így van jól. A vàrakozàsom, a pizitív elvàràsom, a bizalmam, elhozza az eredményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése