2014. július 31., csütörtök

Szenvedély kell hozzà

Elérni az Àlmot?
Ahhoz bizony, szenvedély kell...

Éveken àt formàltam a gondolataimat, alakítottam a személyiségemet.
Kurzus, tanfolyam, képzés, kihívàst és tanulást jelentő üzletek. Semmi unalom...
Előrehaladni mégiscsak szenvedéllyel lehet.

Àtitatva tőle, megrészegülve, bízva, csodavàró hittel. Így van értelme. Így el tudod érni az Àlmot. A Nagy Àlmodat.

Ne hidd, hogy nehéz lesz!
Ne kételkedj benne!
Bízz magadban!
Nyerő vagy!

Igen! Nyerő vagy!
Megnyerted az Àlmot, màr most, ahogy olvasod ezeket a sorokat.
Engedd őt làtni a Vilàgnak!
Szabadítsd fel Magad, nyílj meg! Add àt magad a szenvedélyednek!
Kövesd őt, bàrmerre is visz.

Én követem. Àtadtam Neki a vezetést. Feladtam az irànyító szerepét. Vàrom a csodàt, s napról napra megkapom :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése