2014. július 7., hétfő

Az a csodàlatos Dzsinnes nap!

Elmesélek egy történetet.
5 héttel ezelőtt a kis gyógynövényes kertemben ültem.
Méhek zümmögtek a még viràgzó pemetefüvön, s emlékszem lengedezett egy kis szellő. A délelőtt bosszantó volt, erre is emlékszem.

Aztàn, hirtelen, szinte a semmiből elém került egy üveg. Egy valódi üveg. Kissé poros, de formàs.
Lehajoltam érte, felvettem és megtöröltem.
Ahogy törölgettem, kipattant belőle egy Dzsinn,s azt mondta, bàrmit kérek, minden àlmom valóra vàlik.

Minden àlmom valóra vàlik.

Minden àlmom valóra vàlik.

Uhhh :)

És tudod, azóta mi történik?
Az céljaim folyamatosan teljesednek be, én pedig teljesedek ki.
Ez àm a tempó.
Ez àm a Dzsinn !

Szeretnél talàlkozni Te is a sajàt Dzsinneddel?
Ha megtörténne a nagy pillanat, mit kérnél, melyik àlmodat vàltanàd valóra?

Készen van màr a Bakancs- listàd?
Ha még nincs, nosza kezdj neki, mert hamarosan bemutatlak a Dzsinnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése