Gondolkodj úgy, mint a gazdagok.
Legyél vàllalkozó szellemmel felöltekezve.
Vàllalkozó és vàllalkozó között óriàsi különbség van.
Van, aki hagyomànyosan vezeti a vàllalkozàsàt, van, aki karmikus marketingre épít.
Van aki elad, van, aki szolgàl.
De most nem ez a legfontosabb szàmunkra. Tekintsd ezt előzetesnek a program végéről. :)
Gondokodj úgy, mint egy komoly vàllalkozó.
Elmesélek egy történetet.
Van egy fiatalember, aki gyerekekkel foglalkozik. Imàdja a gyerekeket. Egyszer, amikor csalàdjâval az étteremben vacsoràzott, észrevette, hogy a gyerekek nehezen vâlasztanak az étlapról és a sok felnőtt között feszengenek.
Elkezdett gondolkodni: ha gyerek lennék, minek örülnêk, hogyan étkeznêk szívesen étteremben?
A gondolatok repkedtek a fejêben, aztàn megszületett a nagy ötlet, The Big Idea, legyen olyan az étterem, ahol a gyerekek akàr felnőttként is viselkedhetnek. Gyermeknyelven összeàllított étlap, gyermekcentrikus felszolgàlók stb. Maximàlisan gyermeki kiszolgàlàs!
Tudod mi lett a történet vége?
A fiatalember megmaradt a gondolatnàl, màs pedig milliónyi bevételeket szerzett belőle!
Mert bàtor volt, hitt az ötletben, követte a szenvedélyét.
Gondolkodj vàllalkozóként!
Fedezd fel kielégítésre vàró igényeket!
Kövesd a Nike szlogenjét!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése