2014. július 15., kedd

Ééés MŰKÖDIK !

Amikor először talàlkoztam a Vonzàs Törvényével, teljesen lenyűgözve éreztem magam.

Azóta eltelt jó néhàny év, és a lenyűgözöttségem szenvedéllyé, megszàllottsàggà változott.
Temészetesen nekem is vannak kellemetlen pillanataim, nehogy azt gondold, hogy nincsenek. Àm, ettől a Vonzàsba vetett hitem semmit sem vàltozik. Nem kételkedem àlmaim valóra vàlàsàban.

Mindent, amit szeretnék, megkapom. Szeretettel szolgàlom ismereteimmel, tapasztalataimmal a Vilàgot, s a Vonzàs Törvénye àltal képes vagyok a jót, az örömet magamhoz vonzani.

Olvasd el mégegyszer. Újra és újra. Írd le egy papírlapra és hord magadnàl. Egyszerű megerősítés, ami vàltozàsokat hozhat, kapukat nyithat meg előtted.

Nekem sokmindent megadott.
Amikor először làttam A Titok című filmet, nagyon élénk vízióim voltak. Kedvenc szereplőmtől, Joe Vitaletól szerettem volna a Vonzàst mmegtanulni. Joe és a Vonzàs Törvénye a szenvedélyemmé vàlt.

Az àlmok valóra vàlnak, az Univerzum pedig szereti a sebességet...

Joenàl tanulok.
Egy vizsgàn túl vagyok. Hàlàs vagyok érte.

A legjobb rész azonban hàtra van, azt hiszem, meglepetés lesz :)

A Szenvedély erő. Ébren tart és előre visz. Követem az àlmaim, követem a szenvedélyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése