2014. október 21., kedd

Spirituális MLM

A napokban rábukkantam egy érdekes cikkre Aakaash Jain: Karmic Marketing : A Belief or Business Strategy címmel, 2012-ből.

Az alapgondolat Dr. Joe Vitale-tól ered: a marketing a karma törvényein alapul...
"A karmánk dönt a jövőnkről."

A karma alaptörvényét az ok és okozat adja, és adta sokáig. Azonban, ezenkívül még több más elv is komoly és fontos szerepet játszik benne.
Dr Steve G. Jones : Master Karma kurzusa még kiegészíti az alábbiakkal:
- Teremtés és kapcsolat törvénye
- Alázatosság és nagylelkűség törvénye
- Növekedés és változás törvénye
- Felelősségvállalás és élet törvénye
- Türelem és jutalom törvénye

Képzeld csak el, ha a marketingben ezeket az elveket használod, mire számíthatsz?

Változtasd meg a gondolkodásodat! Egy kicsit fordulj el a pénz- világától és helyezd középpontba az egyént, a vásárlódat.
Ne azt nézd és ne is arra gondolj, a munkádért mennyi pénzt kapsz majd elszámolás végén, hanem arra, hány embernek nyújtasz segítséget a termékeddel, a szolgáltatásoddal?

Ez megváltoztat mindent.
Új alapokra építkezhetsz, akkor is, ha most kezdesz, és akkor is ha már "nyakig" benne vagy.

A cikk egybefoglalja mindazt, ami a Spirituális Marketing c. könyvemben megtalálható. Köszönet Aakaash Jain-nak a fantasztikus cikkért, ami kiegészítette a kéziratomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése