2014. augusztus 25., hétfő

Sajnàlom. Tévedtem.

Sajnàlom, tévedtem.
Nehogy azt gondold, hogy nehéz kimondani.
Egyàltalàn nem az.

Miben is tévedtem?

Amikor elkezdtem Dr.Joe Vitale és Steve G. Jones kurzusain tanulni, azt gondoltam Magyarorszàg nem érett meg ezekre az ismeretekre.

Aztàn vàrtam és tanultam. Vizsgàztam, tanulok, újból vizsgàzom. Gyűjtöm a hasznos ismereteket.
Közben figyelek s ràjövök dolgokra.

A problémàt az okozza, hogy az emberek informàció-hiànyban élik a mindennapjaikat. Dolgoznak, rohannak, hitelt törlesztenek, élnek napról napra, s közben lemaradnak az értékes pillanatokról.
Lemaradnak a hàlàról.
Kiiktatjàk a szenvedélyt, hàtat fordítanak a jövőnek.

Beszélhetünk Vonzàs Törvényéről, Hipnotikus kommunikàcióról, Hipnózisról, NLP- ről, Life- coachingról, ha azt elfelejtették elmondani a "tömegnek", hogy minden, de minden megvàltoztatható.
Beszélhetünk ezekről, ha a fontos és használható, élet-megvàltó informàciók kimaradtak a magyarorszàgi könyvekből. Mert kinek is lenne érdeke az Ébredés?

Talàn érettek vagyunk.
Talàn, éretlenek.
Talàn informàció hiànyban szenvedünk.
Talàn beletörődtünk.

Talàn.

Talàn, tévedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése